'Gedragsverandering door bewuste communicatie' is een training die u interessante inzichten geeft. Hoe kunt u effectiever communiceren met een medewerker waardoor u zijn gedrag kan beïnvloeden en hij bijvoorbeeld proactief zijn werkzaamheden oppakt! In dit filmpje ziet u een voorproefje van deze training die wordt gegeven door Natasja Popma.
Dit is een korte workshop ter introductie gegeven tijdens de Nibud Vrijwilligersdag op 10 oktober 2015.
Natasja Popma (financieel coach)helpt werkgevers bij beleid om werknemers met geldzorgen te kunnen helpen. Daarnaast helpt Natasja ook werknemers met financiële vraagstukken. Een gouden tip: voor schuldhulpverlening mag aan degene met de geldproblemen geen vergoeding worden gevraagd. ”Als je moet betalen voor schuldhulpverlening, ben je waarschijnlijk aan het verkeerde adres,” aldus Natasja Popma. Lees meer over de branchedag.
Schuldeisers laten bijna 500.000 keer per jaar beslag leggen op iemands loon. Een deurwaarder legt dan, in opdracht van een schuldeiser, beslag op het inkomen.
EenVandaag deed in samenwerking met de Nederlandse Vereniging van Personeelsmanagement (NVP) onderzoek onder 300 personeelsmanagers. Meer dan de helft zegt dat het aantal loonbeslagen het afgelopen jaar is toegenomen.
In EenVandaag op 24 januari 2014 het verhaal van een werknemer met schulden, en zijn werkgever. Daarnaast een interview met een bestuurslid van de NVP en Nibud-coach Natasja Popma.
Donderdag 12 september 2013 geeft Natasja Popma in het NRC een inkijkje in de begeleiding van een medewerker door een Nibud-coach.
Natasja Popma was in november 2012 te gast bij Studio MAX Live
Bekijk hier de uitzending
In november 2012 verscheen een artikel in Volkskrant over een medewerker die Natasja Popma in opdracht van zijn werkgever begeleidde.